Кошик
447 відгуків
Доставка 1-3 дні. Постійним клієнтам знижка!
+380 (63) 840-89-42
+380 (63) 840-89-42
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Магазини RozetkaДоставка здійснюється по всій території України: Rozetka до відділення - вартість доставки - Безкоштовно. Терміни доставки: Нова Пошта - 2-5 дні
  • УкрпоштаДоставка здійснюється по всій території України: Укрпошта до відділення - вартість доставки - від 50 грн. Терміни доставки: Нова Пошта - 2-5 днів
  • Нова ПоштаДоставка здійснюється по всій території України наступними способами: Нова Пошта до відділеня - вартість доставки - від 80 грн. Нова Пошта Кур'єром на будинок - вартість доставки - від 100 грн. Терміни доставки: Нова Пошта - 1-3 дні

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаПісляплатою товар оплачується покупцем при отриманні посилки. У випадку відмови від товару, покупець (одержувач товару) оплачує транспортні витрати служби "Нова Пошта", яка доставила покупцеві товар, у розмірі 110 грн. Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці у повній мірі здійснює магазин (відправник).
  • Оплата на рахунокПісля оформлення замовлення ми надішлемо номер рахунку для оплати!
  • Оплата при отриманніПісляплатою товар оплачується покупцем при отриманні посилки. У випадку відмови від товару, покупець (одержувач товару) оплачує транспортні витрати служби "Нова Пошта", яка доставила покупцеві товар, у розмірі 110 грн. Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці у повній мірі здійснює магазин (відправник).

Гарантія:

Шановні клієнти!

Інтернет-магазин не несе відповідальності за якість доставки транспортної компанії.
Перевірити товар на наявність механічних пошкоджень у відділенні пошти — це обов`язок Клієнта!
У нашому інтернет-магазині діє гарантія виробника на всі товари* згідно з законодавством України.

Упродовж 14 днів товар можна повернути відповідно до ст.9 ЗП "Про захист прав споживачів", якщо:

1. З моменту купівлі пройшов не більш ніж 14 днів;
2. Товар новий, у несправженому пакованні, без слідів збирання, встановлення та використання;
3. Збережено всі пломби, ярлики, заводське паковання, товарний чек.

Товар повернення не підлягає, якщо:

1. З дня купівлі пройшло понад 14 днів (не рахуючи день замовлення);
2. Порушена упаковка, був у складці або в вживанні;
3. Товар із ушкодженнями, сліди від збирання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner